gulyabani Kızlar gülmeyin de kızım 18 aylık baba gitti, su ver, ışığı aç diyo bunlar ikili kelimeleri olmuş oluyo dimi?😬😬 doktor sorarsa kontrolde yanlış bilgi vermiyim😃😃
arelinannesi1 gulyabani benim oğlum da 24 aylık ama en çok kullandığı kelime baba, kedi ,köpek ,mama, çok böyle sıkışırsa anne yani doktor 3 yaşına kadar normal dedi genetik olabilir dedi ben 4 yaşında falan konusmuşum 😂😂
gulyabani linam0101 içinden dalga geçmeden cevap verdin dimi😂😂 anne geldim , yemek yedim gibi cümle kurar tarzında değil ya ondan aklıma geldi acaba mı dedim😅
linam0101 gulyabani yok estağfurullah hepimiz bu yollardan geçtik ben de böyle benzer ozaman bir post açmıştım o aklıma geldi evet bunlar cümle oluyor zamanla zamanla artıyor 3 yaş… Hiç susmuyor 😀
gulyabani linam0101 aa öyle mi😊🥰 aman susmasınlar canım ya konuşmamaları daha sıkıntılı insan kafaya takıyor illa🥲
gulyabani arelinannesi1 olabilir canım ben erken konuşmuşum ama eşimin tarafı geç eltimlerin kızlarıda aynı şekildeymiş. Kızım görsel olarak aynı babası sabahları günaydın Erkan diyorum öyle benziyor 🥸
arelinannesi1 gulyabani maşallah 😂😂en çok eşinize bakmışsınız demekki benim oğlum da en çok babamla erkek kardeşime benziyor bizden hiç almamış
gulyabani arelinannesi1 evet çok baktım gerçekten biliyo musun istemsizce oluyodu içimden geçiriyodum benzicek kesin diye😃
arelinannesi1 gulyabani valla ben de şuan 2. Ye hamileyim en çok oğluma baktım sakinliği falan inşallah oğluma benzer 2. Oğlum da 😂
gulyabani arelinannesi1 hahaha 😂😂😂 sağlıkla kucağına almayı nasip etsin allah inşallah canım bi avazda gelsin 🙏🏻🙏🏻
gulyabani PamukPrensesannesii sorduğunda iki cümle ama mantıkta değil gibi de geldi bi an için 😀😀 hani markete gidelim, dışarı çıkıyorum gibi cümle kurar gibi değil ya o yüzden muallakta kaldım canım 🥰🥰 bide aktif tekli kelimesi 15-20 tane daha ikili kelimelere geçince konuşması lazım mı acaba dedim tecrübem yok örneği de yok yakınımda. Teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻
PamukPrensesannesii gulyabani Benimki de 18 ayın içinde. Uzun zamandır ‘ anne gel , al mama, dans etsene, aziz Allah ..’ vs birkaç tane daha kelime kuruyor. 20-25 kelimesi var. Tam olarak konuşması için daha erken ama 2 yaşına doğru patır patır konuşur diye bekliyorum inşallah 😅