Aminemm_ ben el gıdaya geçmeden önce tavuk ve et suyu yaptım ayrı ayrı buz Poşetlerine koydum derin dorucuya attım ayrıca küçük küçük et , köfte, tavuk vs. Hep derin dondurucuya koydum hazırlık aşamasında işimi çok kolaylaştırdı ayrıca yazdan meyveler koymuştum özellikle şeftali hem meyve suyu için hemde meyve püresi için. Özellikle avokadolu menüleri çok seviyor kızım belki size de öneri olur 🌸ayrıca Pintereste bakın oralarda da çok güzel tarifler oluyor.