Aminemm_ bakin once sebzeler bitsin sonra meyvelerin tadimina geçin , ben kavanoz mamasi hic yapmadm ama meyveleri direk cam rendede ezip bazen o sekilde bazen devam stüyle biraz açıp bazen yogurtla bazen anne stüyle bazen suylaa karstrp ara ogün seklinde verdimm. bazen ezip mamalarina karştrdm. ornegin pirinc ununa muz ezip karstrdm. yada yrm elma ve havucu suda haşlayin snra blendr yapin bi cay kasigi unuda zytnyaginda kavurun uzerine o karisimi ekleyin verin