zeyus bizim şükür gaz problemimiz yok rahat çıkarıyor üstten de alttan da gaz çıkarırken ıkınıyor bazen oda uykusunu açıyor büyük ihtimalle çok zorlanınca veriyorum sadece ilaç. Yüzüstü yatmayı seviyor geceleri sadece kucağımda yüzüstü yatırıyorum gündüzleri nadir olsada kucakta yatmazsa yüzüstü yatırıyorum gözümün önünde inşallah düzelecek