3 ay 12 günlük, Benim bebeğim genelde 23.00da emip uyuyor sonrasında 03.00 7.00 9.30 gibi bu saatler bir saat kadar oynayabiliyor 3 defa emiyor. bu saatlerde ya kendi uyanıyor uyanmasa bile alarmlarım sabit ben uyandırıp emziriyorum bu şekilde sabit bir rutin oluşturduk ama bende bilmiyorum emme sıklığı, doğru mu yanlış mı sabah 09.30 da uyanıyor gün içerisinde de bazı günler çok güzel uyuyor 2-3 tane 2saatlik uyku yapıyor bazı günler de resmen hiç uyumuyor yarım saat uyanıp kalkıyor gündüz uykuları çok düzensiz. Sadece gece uykumuz düzenli doğduğundan beri gece aynı saatte uyur sabah aynı saatte kalkar