Ebrarkolcetin Kahveseveranne sudocrem deneyin , 2-3 gün düzenli kullanın, sabah altını yıkayın akşamda yatırmadan önce yıkayın
Burcukumsal Kahveseveranne doğduğundan beri sudocrem kullanıyorum her altını almamda ılık suyla pamukla temizliyorum ve kremi sürüyorum hiç pişik olmadı doktorumuz pişik kremini pişik olmasa da sür demişti sudocrem gerçekten çok işe yarıyor
Burcukumsal Kahveseveranne kuru olmasına çok dikkat edin ıslaklık pişik yapıyor sık sık bez değiştirin ve pamukla sildikten sonra başka pamukla kurulayın kesinlikle
sesenese Kahveseveranne ıslak mendille temizliyorsaniz onu birakin temizleme pamuklari var onu ilik suyla islatin surerek degil tampon hareketlerle silin sonra bi pamuk daha alip kurulayin genelde inatci pisiklerde sudocrem iyi geliyo pide mustela ben 1 ay gecmeyen pisikle ugrastim doktor mantar dedi hatta ama kizimda kasinti filan yoktu en iyisi bu iki krem iyi geldi sari kantoron bile fayda etmemisti sma bence bezi birakana kadar islak mendille temizlemeyin temizleme pamugu ile yapin ebebekte var
Kahveseveranne sesenese ben ıslak mendil kullanmıyorum zaten sadece pamuk ve su ama temizledikten sonra kurulamak hiç aklıma gelmemişti teşekkür ederim
btlygit Kahveseveranne merhaba bezden dolayı olabilir bende aynı sıkıntıyı aylarca cektim tenine uygun bezi bulana kadar fakat o süre icinde denemediğim krem kalmamısti doktor fito krem önermisti ve gercekten cok etkisi olmustu
tubasrn ttrck ben kendim için kullanıyordum doğumdan sonraki dikişlerime çocuğun pisliğine sürsem ağır gelmez mi ki
ttrck tubasrn bizim kanamalı pişik oldu cildiye doktoru verdi çocuk doktoru onayladı sürekli değil pişik sönene kadar
Kahveseveranne Aycan12ay ben gece gündüz her emmeden sonra değiştiriyorum çocuk ona rağmen pişik oldu
emineref Bir hemşire olarak yenidoğan yoğun bakımda bebeklere sarı hametan ve hamazinc pişik kremini karıştırarak kullanıyorduk gece yatmadan sürerseniz sabaha toparlamış olur çocuğumaada aynı şeyi kullanıyorum hiç problem yaşamadım