Fahriegemen12 emziriyorum diye aşırı kalorili şeylere abanmayarak, birde kendi almam gereken kalori kısmımdan bir tık kısıp dengeli öğünler oluşturarak. Mesela benim günlük 2.000 kalori almam gerekiyor, süt ürettiğim için 300 - 500 kalori ek yeterli. Ama ben napıyorum günlük- 1600 kalori alıyorum, hareket ediyorum evin içinde olsa bile, birde korse takıyorum. Kızımda zaten 20 kilo vermiştim. Ama oğlum kilo aldırdı. Şuanda doğuma gittiğim kilonun 10 kilo altındayım. Ve oğlum 2 aylık. 1 emzirme 300 kalori civarı yaktırıyor zaten. Birde ben gramaj ölçüp kalori hesabı yapıyorum. Örnek beslenme listelerim var, onları uyarlıyorum. Diyelim ki o gün çok kriz geldi tatlımı yiyorum, ertesi gün dengeliyorum. Birde 3.5 litre su içiyorum her gün. Bu arada hiperlaktasyon ve tazyikli sütüm var. Yani sütüm de gitmedi. Direnç kilosuna gelince de şoka sokuyorum. Atıyorum alıştığı için bağırsak daha az çalışıyor, lahmacun hamburger falan koyuyorum 1 2 gün, bağırsak diyor ne yaptın sen abanıyor çalışmaya, sonra tekrar düzen.