Hamilelikte 25 kilo aldım 7 ay içinde 30 kilo verdim. Çoğunun ödem olduğunu düşünüyorum ama hala fazlam var doğuma 95 kiloyla girmiştim şuan 65 kiloyum 3 aydır bir kilo bile veremedim ama 😂 kiraz sapı iç kesinlikle ben sabah yeşil çay akşam kiraz sapı arada da kayısı çayı iciyodum bebeğim gazlı bir bebekti tane kimyon iciyodum bol su ve emzirek ise yaradığını düşünüyorum ve evde de hep hareket halindeydim doğumdan sonra 3 ay aşırı derecede terledim belki onun da etkisi vardır aralıklı oruç öneririm onunla çok güzel kilolar veriliyor bende pek idare olmadığından onu yapamadım ve emzirdigim için.