Bu şekildeydik sürekli emerdi ve öyle kenara koyayım da uyusun durumu yoktu anında uyanıyordu ben de hamağa koyuyordum sallayarak uyusun diye durum ortada zaten o şekilde bile doğru düzgün uyumazdı.Bazı anneler diyor ya “ne zamana kadar emerek uyuyacak, sarılarak uyuyacak sanki,ilerde kendi kendine uyuyacak zaten” ama işte o durum bizim için öyle değildi. Yani emerek uyusa bu çocuk zaten dokunmazdım 2-3 saatte bir uyanmasına razı gelirdim. Ya da kucağımda hoplatarak uyuturdum ayağımda sallardım vs ama bizimki o şekillerde de uyumuyordu. Öyle 2–3 aylık bi zaman dilimi de değil tam 13 ay yaşadık bu durumu.Yani kimse keyfinden vermiyor eğitimi. Herkesin bebeği arada bir emmeye uyanan bi şekilde uyuyan bebeklerden değil malesef. Fotoğrafları da bizim gibi çaresiz olan annelere ümit olsun diye attım. İster kendileri eğitim verir ister bi uzmandan yardım alır. Ama uzmanı iyi araştırıp kafalarına yatıyorsa başlamalılar.Ağlatarak odadan çıkan katı olan eğitmlerden uzak dursunlar. Ama şunu da unutmasınlar ağlayabilir ama siz yanında olup destek sayılmayacak sarılmaları öpmeleri yapacaksınız zaten. Yani bebeğinize göre hareket edeceksiniz. Kimi bebek kıyameti koparır kimi kolay uyum sağlar. Kimisi kucağa alıncaya kadar sakinleşmez kimisi başını okşayınca sakinleşir.