Annekokusu ben öyle bi haldeydimki size fotolarını atsam nasıl dayanmışsınız dersiniz. Göğsüm kanlar içindeydi haftalarca. Birde emdiği gibi koy kenara uykuya devam etsin durumu da olmuyordu. Hamağa koyardım gece boyu salla salla dur. Bebeğim içinde rahat değildi. Güvenli hiç değildi. Kaç kere kendini hamaktan attı . Allahtan altına minderler koymuştuk bir şey olmadı. Bir saat uykuyla o da yarım yamalak , okula gidiyordum. Öğrencilerim de özel eğitime muhtaç çocuklar. Artık akıl sağlığım gidiyordu canım çok yanıyordu. Ne olursa olsun bu eğitimi verecem yoksa bu çocuk nasıl uyuyacak dedim.Ne emerek uyur ne hamakta ne de ayakta sallayarak.İnsanın canına bir yerden sonra tak ediyor gerçekten. Sizin için demiyorum yanlış anlamayın ama bebeğim hiç ağlamasın dayanamam diyenler yetirince çekmememiş oyüzden böyle konuşabiliyorlar. Eğitim alacağım zaman ilk sorduğum soru zaten “ağlarken odadan çık ağlasın “metoduyla mı eğitim vereceğiz “ oldu. Çok şükür ki öyle bi yaklaşımda değildi uzman. Ben de ona yanaşamazdım zaten. Ama yanındayken iç çekerek ağlamadı mı ağladı. Uzun sürdüğü olmadı mı oldu.Ama hep yanında olarak , dozunda sarılma öpme baş okşamalarla süreci tamamladık çok şükür. Oyüzden her şey daha kötü olmadan bence bişeyler yapılmalı. Ağlamasına kıyamam diyenlere şunu soruyorum” bebeğinizin uyuyamayıp huzursuz olmasını mı yoksa kendi kendine uyumayı öğrenirken eski alışkanlıklarını istediği için ağlamasını mı tercih edersiniz? Dediğim gibi bu süreçte odaya bırak çık git bebek de ağlarsa ağlasın şeklinde değil.☺️