Erguvn karanaliakgn kusması hep vardı ona rağmen alıyordu şükür ama dediğim gibi şu an böyle. Akşamları sütüm azaldığını fark edince 30 cc falan mama da veriyorum bazen.
Eailesi4 Erguvn her gün kaka yapıyorsa ve günde 3.4 cişli bez alıyorsanız bu az sayılmıyor ama bu zamanlarda ayda 500 Gr gibi alması beklenir o yüzden şimdi bile bir sağlık ocağına gidip aile hekiminize danışabilirsiniz
Erguvn hiralies bilemiyorum ki ben de. Kilo alımı durdu tamamen. Bence alması gerekiyordu. Bi kontrole götürecğm. Böyle duraksama yaşayan var mıdır diye sordum ama. Siz de izleyin biraz daha kilosunu