Erguvn şöyle ki benim de sütüm var göğüsleriö dolu dolu sürekli emiyor 3 bazen de 4 öğün yemek yiyor ama kilo almıyor 😅
Erguvn ya yerinizde olsam sabah direk sağlık ocağına ya da doktora giderim. Çişli bez sayınız az. Kilo alımı da olmadığına göre yüksek ihtimalle doymuyordur.
Erguvn reflü olsa bile minimal düzeyde bile kilo alınması lazım. 3 aylık daha bebeğiniz. Aktif kilo dönemi şuan. Sabah ya sağlık ocağına ya da hastaneye gidin derim.
4.ay olsa ataktan dolayı meme reddi veya dişten dolayı iştahsızlık olur. Buna bağlı az kilo alımı gözlenebilir. Hani bu durumlar olsa bile en azından az çok yine bir şeyler alınır ama.