sibeldogu şöyle söyleyeyim kademeli bırakmak daha zahmetli belki daha doğrudur ama buna çok sabır gerekiyor. Daha önceden kademeli de denedim ama benim sabrım yetmedi, 13. Ayda tüm desteği kesip eğitim verdim ağladı ama hep yanındaydım öptüm kokladım ağlarsa ağlasın demedim. Çok şükür desteklerin kralıyla uyuyan bebeğim 1 günde alıştı resmen eşimle ben şok oldum. Her şeyden önemlisi sizin hazır olmanız ve mutlaka olacak başka çaremiz yok demeniz. Çünkü benim göğsüm artık şelale gibi kanıyordu üstüne bir de hamakta sallıyorduk kendini atıyordu çok kötü günlerdi. Başka şansım yoktu öyle ya da böyle uyuyacak bu çocuk dedim başka seçeneğim kalmamıştı.