mmry99 selamlar, ben de eğitime başlayıp ara verdim. Atak diş hastalık döneminde eğitim olmaz, mevcut olanı korumak esastır. Çünkü mevcut olan bile işe yaramaz. Bebeğin derdi neyse, rahatlatırsan, atak vs hızlı geçiyor. Mesela atak olduğunda bakıyorum, bu atağın konusu ne, hangi gelişmeyi yaşıyor diye. Örnek, anne ayrılık kaygısı, o zaman daha çok sarıl, daha çok sev, oyna. Annem yanımda desin, inansın. Sonra eğitime devam.