Ddddddd01 Syds benim oğluma iğne yaptırdık ve ilaç verdiler acilde çünkü Atesi 41 e çıkmıştı onlara rağmen 1 saatte düştü Atesi. İlk defa oğlum da böyle inatçı bi ateş gördüm.
gorkemegemen Syds damar yolunu stajerlerin baktıysam bulamazlar yazık çocuğa canını yaktılar daha çok
Syds gorkemegemen Nöbetçi hemşireler aldı diğer özel hastanelerde çocuk doktoru yoktu koruya güvenerek gittik ama dediğiniz gibi hemşireleri begenemedim Medical Parkta çocuktan kan alırken falan hemen buluyorlardı. Bir kere denediler bir daha denettirmedim zaten bırakın dedim bide ateşten bulamadılar oda vardı ağladıkça iyice çıktı ateşi
Syds selen99 Soğuk algınlığı ile karıştırmak büyük hata eşimi de soğuk algınlığı sandık çocuğa bulaştı eşim olmadan oğlum olsaydı bizde anlamazdik muhtemelen çünkü ilk defa bu hastalığı tanıyorum
selen99 Syds nasıl oldu bebeğiniz bizim cuma gecesi başladı ve hala ateşimiz çıkıyor anlayamıyorum ne yapacağımı şaşırıyorum nasıl ilerliyorsunuz kaç aylık bebeğiniz
Deniz_kvk Syds evet iki kere yasadik, enfeksiyon orani cok yuksekti. Oda inatci ates yapmisti. İgneyle toparladi. Serum ve ilaclar ise yaramadi. Tabi bazi hastaliklarda dusmeyen ates yapar ornegin el ayak hastaligi, domuz gribi
Syds Deniz_kvk Domuz gribi 😓 üçüncü günü yarına geçmesini bekliyoruz artık napalim çözüm bulamadık bır türlü 🤷🏻♀️
Syds selen99 bugün 4. Gün ilk defa dün gece ateşi 36.5 oldu sabaha kadar sonra geri çıktı. Sabah uyandiginda sol gözü kanlanmis ve Çapaklanmıştı bide sanırım ishal olacak bir kere sulu yaptı bekliyorum devamı gelecek mi doktora götürücem tekrar
selen99 Syds ben dün özele götürdüm kan tahlili ve domuz gribi testi yapılıp sonra serum verildi 3 gün sonra dün rahat uyudu yavrum hastanede aldığımız serumdan sonra 36.5 oldu ateşi daha da bugün de çıkmadı çok şükür ama ek gıdayı reddetti bugün de mesela hastalığına verdim çok zorlamadım bende bakalım
Aysnrincii Syds bizde ateş geçince öksürük gribe çevirdi öyle olunca tekrar kontrole gittiğimde yazdı antibiyotik
selen99 selen99 testlerimiz de temiz çıktı bu arada kana karışan bir şey yokmuş ama antibiyotiğe başladık maalesef
Syds selen99 Dün bizimde 4. Günümüzdu akşam ateşi düştü birdaha çıkmadı bugün. Hafif öksürük kaldi onuda geciricez bir şekilde geniz akıntısı için damla verdi doktor kesiyor dedi ama oğlum kusarak balgam çıkarıyor. Çok zordu Allah kimsenin başına vermesin bu hastalığı
[silindi] selen99 bu hastalıklarla resmen tüm ilkenin başı dertte. Oğlum 5 aylık bizde böyle şeyler yaşadık şuan öksürük var birsürü şey deniyorum ilaç vermiyorum yani zaten 6 yaşından küçüklere öksürük şurubu verilmiyor korkuyorum da bronşit olacak diye. Sadece acil kana bakmıştı nuayene bile yapmadı. Çocuk doktorumuza randevu bulamıyoruz ne yapacam bilmiyorum
Syds [silindi] Bize geniz akıntısı için damla verdi doktor 1 yaşında oğlum ama kullanmadan kusarak balgam çıkardı bugün hala ara ara öksürüyor. Ihlamur vermeyi deneyin isterseniz boğazıni yumuşatır