Syds
Tabikiiiii
Sadece zıbın üstünü asla örtmeyin ateşi düşmeden
Ateşi düşerse ince bir şey örtün ama üstünü asla giydirmeyin
5 gün evde hep zıbınla gezdi çorap giydirin ama mutlaka
Odayı sürekli havalandırın
Odanın derecesini düşürün
Dönüşümlü eşinizle uyuyun biz öyle yaptık bi eşim bi ben
Zaten öyle bir uyuyordum ki 10 dk da bir korkudan uyanıyordum ateşine bakıp duruyordum