elaamomy Papatya-eylul88 bu pahalı ama 450 eczanede 800 gramı 1 ay gıdıyor N11 de kuponla 379 a aldım
elaamomy tetik 90 içiyor Internete kalsa 120 Doktora kalsa 140 ver dıyor asla içmiyor Ama kılo alımı guzel 1400 kg aldı ayda kasmıyorum Nasıl beslersen oyle besle guzel dedı doktor
aven tetik dutum az oldugu icin basladim mamaya aslında cok karsiydim fakat sarilik atlattik her 3 saatte meme + 90 cc veriyorum cok cok nadir 100 icer
aven Papatya-eylul88 evet kullanabilirsiniz aptamilin reklami devam sutu diye o yuzden yazmislardir gorsele