Papatya-eylul88 nasil kizlar iyimi yariyormu bebişlere 3 aylik.bide aptamilde çocuk devam sütu yaziyor.yani sadece mama verilcek.o ne demeek oluyor?yani sadece aptamil verilmiyormu?
aven Papatya-eylul88 devam sutu 1 yasindan sonra verebilirsiniz bebek sutu yazmasi gerek hipp combiotic 1 numara bebek sutu olani kullanabilirsiniz biz cok memnunuzbebegim 3 aylik en basindan beri onu kullaniyoruz doktorumuzun tavsiyesi ile
elaamomy Papatya-eylul88 aptamil kullanıyorum devam sutu degıl bebek sutu Tam olarak bunu kullanıyorum 0 6 ay arası Gaz sorunu yok Kılo alımı ıyı Tek bunu kullanabilirsiniz emmıyorsada
Papatya-eylul88 aven ama aptamilde 0.6 yaziyir neden oyle yaziyor acaba aklim karişti.bebek sütüde yaziyor gerçi anlamadim devam sutü 1 yaşindan snra dediniz.bilmeidgim icin soruyorum k.bkmayin
tetik aven kaç cc yiyor şuan bebeğiniz benim bebeğimde 3,5 aylık hipp kullanıyoruz az yediğini düşünüyorum internette yazan rakama göre
Denizege35 Papatya-eylul88 1 yaşından sonra 4 numara kullanılıor . 0.6 ay arası 1 numara 6.9 ay arası 2 numara falan die gidior
Beyzatlass Minikanne07 inek sütü bebek ve çocuklar için sağlıklı değil fermente halini tüketmesi daha iyi doktorların tavsiyesi bu yönde
Denizege35 Minikanne07 evet ama doktorunuza gene bi danışın bnm oğlum 13 aylık oldu ben sadce yeni yeni corbalrında yiceklernde az az kullanıorm direk vermedm daha verirsemde bu cocukk sütü yazanlarından verirm suan zaten aptamil kullanıorm
elaamomy tetik mamayı az ıcebılır doyurucu ve sındırımı kolay değil Kılo alımı ıyıyse dusunmeyın ac bebek durmaz zaten
aven tetik dutum az oldugu icin basladim mamaya aslında cok karsiydim fakat sarilik atlattik her 3 saatte meme + 90 cc veriyorum cok cok nadir 100 icer
aven Papatya-eylul88 evet kullanabilirsiniz aptamilin reklami devam sutu diye o yuzden yazmislardir gorsele
Papatya-eylul88 elaamomy tamam yanii direkt bunu kullanabilirim dimi?devam degil bu aklim cok karisti
Papatya-eylul88 elaamomy elaamomy Aptamilin o aaz once postta paylastigim gorselin 2.sayfasinda bu var aklim karisti ondan
elaamomy Papatya-eylul88 tamam bu dogru 0 6 ay arası bebek sütü Akıllı kutu olanı var aklında olsun saklama kabı gıbı Bende bunu kullanıyorum pronutra olanı sıkayetımız yok Kılo alımı ıyı
elaamomy Papatya-eylul88 bu pahalı ama 450 eczanede 800 gramı 1 ay gıdıyor N11 de kuponla 379 a aldım
elaamomy tetik 90 içiyor Internete kalsa 120 Doktora kalsa 140 ver dıyor asla içmiyor Ama kılo alımı guzel 1400 kg aldı ayda kasmıyorum Nasıl beslersen oyle besle guzel dedı doktor