Minikkizimm ebraraleyna 4. Aydan sonra ağlama krizleri bitti. Gündüz hic birşey yok. Öyle saatlerce aglamasi falan hic olmadi. Ama geceleri hala cok huzursuz gazdanmı bilmiyorum ama deliksiz uyumuyor hic.
asam ebraraleyna kizim suan 6 yasinda 🤣 ama 5. Ayinda duzelmisti kolik inanin cok zor ama geciyor o an ewet tukeniyosunuz cok haklisiniz ama bitiyo