ebraraleyna Kolik ve gazlı bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz bebeğim 65 günlük bazen memede bazen sallayarak uyutuyorum ama sallama durunda uyanıyo cok sallayınca sersemleşicek diye korkuyorum. Yatagında asla uyumuyor ne yapmam lazım
twinsmomm2 ebraraleyna benim bebeğim de kolik yatağında yüz üstü yatırıp pışpışlıyorum dalınca çeviriyorum.Karnina baskı olduğu için uykuya geçişi kolay oluyor rahatliyor biraz
yavrupotuncek ebraraleyna benimki kolikmi bilmiyorum ama doktorum kolik olabilir demişti bende şüpheleniyorum doktora guturucem tekrar bu hafta eğer öyleyse bizimki akşam saatlerinde çığlık çığlığa hiç susmuyo kucağıma alıp fön makinesini yada süpürge açıyorum o ses ile sallayarak uyutuyorum başka şekil asla uyumuyo
Minikkizimm ebraraleyna 4 ay boyunca ya ayaklarda yada besikte sallanarak uyudu. Sallanma durduğu an 2 dakka geçmeden uyaniyordu. Hic bir cozum bulamamıştım maalesef. Ufak sallanan beşiklerden almistik. Yatagin yanina koyuyordum gece bi elim besikteydi hep miykıldadıkça sallardim
Berosmumy twinsmomm2 hep yüzüstü uyuyor çevirdiğim an uyanıyor. Benim de 2 ay bir haftalık zararı olur mu sadece yüzüstü uyumamın acaba o kadar yüz üstü yatıyor ki kırkı çıkmadan kafayı dik türüyor ve çeviriyor
ebraraleyna SiprayiL memede uyuyor omzuma alıyorum gazını cıkarıyorum uykusu acılmamıs oluyor gögsümde uyuyor sonrasında da
ebraraleyna SiprayiL tam dalmasını bekleyin memede pış pış yapın ufaktan sallayın omzunuzda da ufak ufak sallanmaya devam edin uyanmaz belki. Aslında da memede uyutmam hiç iyi değil ama çaresizlikten ve uykusuzluktan başka yöntem kalmadı
twinsmomm2 Berosmumy gündüzleri ben de hep öyle yatırıyorum gözümün önünde diye çünkü sancıları çok fena yazık başka türlü rahat edemiyor geceleri korkuyorum ama ne olur ne olmaz diye yüz üstü yatırıyorum gözünün önünde olduğu sürece bir zarari yok o da yüzünü kapatma ihtimalinden dolayı sadece
asam ebraraleyna eletrik supurgesi sesi deneyin ben kiizmi 5 aya kadar ole uyuttum bi ara aliskanlik olmustu biz o sesi arar olmustuk 🤣uyurken
Minikkizimm ebraraleyna 4. Aydan sonra ağlama krizleri bitti. Gündüz hic birşey yok. Öyle saatlerce aglamasi falan hic olmadi. Ama geceleri hala cok huzursuz gazdanmı bilmiyorum ama deliksiz uyumuyor hic.
asam ebraraleyna maleseff o an hic bse gelmiyo insanin elinden bizde gece 3 den 6 ya kdar aglardi sonra yorulur uyurdu 4.aydan bitmisti sukur ki sabredin inss gececi bi surec arabaniz varsa kriz aninda gezdirmeyi deneyin belki ise yarar yada bebek arabasi
ebraraleyna asam insallah 3.-4. Ayda biter yoksa biz bittik😂 şu an bi uyku düzeni var mı bebeğinizin peki
asam ebraraleyna kizim suan 6 yasinda 🤣 ama 5. Ayinda duzelmisti kolik inanin cok zor ama geciyor o an ewet tukeniyosunuz cok haklisiniz ama bitiyo