nlykya merhabalar geç gördüm kusura bakmayın. Hayır bizim asla düzelmedi herkesin aksine 🥲 ilk 3 aya yaklaşırken reddetmeye başladı zaten biberonla besleniyordu onu reddetti. Uyurken vermeye başladım uyanıkken ağzına almadı 13 saat aç kaldığı oldu 3 aylıkken. 10 aylıkken de tamamen bıraktı ağzına verdiğim anda uyanıyordu asla içmedi bir daha da şuan 17 aylık sadece ek gıdayla gidiyoruz onda da iyi değiliz iştahsız genel olarak ama gelişimi sağlığı iyi çok şükür umarım sizinki geçer çok yıprstıcı bir süreç Allah yardımcınız olsun 🙏🏻