Merhaba biz şu an 9.5 aylık olduk o dönemlerde reddetmesi çok normal o zaman biberon değişimi yapmıştım. Philips avent yerine lansinoh kullandım. Uyanıkken degilde uykuya daldığında verdim. Zamanla geçiyor biraz sabır istiyor. Endişelenme annesi aç olsa, canı istese zaten içer ☺️