Oyku2019 Tosbikkkk bende baglattm ama adetim 5 gun gecikti.bagliykende hamile kalan oluyormus insallah oyle birsey olmamistir
Sema-nehirasel Kubraaa89 yani evet bizzat akrabamız da olmuştu rabbim isteyince gerçekten naparsak yapalım engel olamıyoruz. Bak hiç 2. Çocuk düşünmeyen ben gebeyim. Tüpleri bağlamayı düşünüyorum doğumda ama işte nasip..
Kubraaa89 Sema-nehirasel biri 8 biri 24 biri 14 aylık 3 bebe. Arada bir ölü doğum. Hamilelikler benim için büyük tramva.rabbim benim haricinde isteyen kim varsa versin. Olmadı hap da kullanym napym artık