aselmomm1 Kızlar doğumdan sonra adetim hep düzensizdi aralık 28 de oldum en son yılbaşında işte şimdi hala olmadım adet değilimdir demi düzensiz ya zaten kızım daha 5 bucuk aylık 🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠
tunamert aselmomm1 benmde normalde hünü gününe olmama ragmen dpgumdan sonra, bu ay 15 günngecikti sonunda oldum niya böyle oldu hiç anlamadım ama içim içşmi yedi sürekli test felan yaptım
tunamert aselmomm1 eminseniz hamilelik plmayacagına böyle aksamalar olabiliyo şüphe varsa bi kan verinntabiki
Sema-nehirasel aselmomm1 benimde son adet tarihim 28 aralıklı bizde prezervatif+geri çekilme ile korunuyorduk ama hamileyim malesef kızım 2.5 yaşında bence sizde bı test verin bende hiç beklemiyordum ama hamileymişim
Tosbikkkk Sema-nehirasel geri çekilme korunma yöntemi değil ama prezervatif delik falan mıydı korumamasi imkansız yada dandik bir marka miydi
Sema-nehirasel Tosbikkkk geri çekilme korunma yöntemi değil tabiki. Prezervatif var ve buna rağmen yinede geri çekilme yapıyorduk. Hayır buna çok dikkat eden birisiyim ya ok markadan başka kullanmam. ve hepte kontrol ederdim ama olunca oluyormus
Newmother07 aselmomm1 doğumdan sonra benimde düzensizleşti. 1 ay oldum 1 ay olmadım 9 aylık oğlum düzensiz gidiyor daha olmadı doktora gideceğim
Tosbikkkk Sema-nehirasel aaa şok oldum bacım ya peki sence nasıl olabilir ya doktora falan sordun mu gerçekten aklım almıyor
salakmisincemilee Tosbikkkk iliskinin basinda takilmadiysa mumkun olabilir onden gelen sivinin icinde de sperm olabiliyor
Sema-nehirasel Tosbikkkk olabiliyormuş tüpleri bağlatip gebe kalan bile varmış bende imkansız nasıl olur diye çok sorguladım üstelik hiç istemiyordum 2. Çocuk ama Allah isteyince demekki herşey hikaye bı şekilde nasıp edecekse olduruyor
Sema-nehirasel salakmisincemilee ilişkinin en başında takiyorduk ve belli aralıklarla hep patladı mi sağlam mı diye kontrol ederdim ama sonuç hamileyim
Tosbikkkk Sema-nehirasel ben senelerce yasmin hap kullandım ve gerçekten çocuğum hiç olmadı kullandığım süre boyunca Galiba tekrar basliyacagim .
salakmisincemilee Sema-nehirasel hakkinizda hayirlisi olsun saglikla alin kucaginiza olacagi varmis demekki
Sema-nehirasel Tosbikkkk ben rahatsizligimdan ötürü doğum kontrol ilaçları kullanamıyorum galiba doğumda tiplerimi baglatcam çünkü hiç bir şeye güvenmem artık
Sema-nehirasel salakmisincemilee çok üzüldüm ağladım ama nasip yapacak bişey yok artık çok teşekkürler
Tosbikkkk Sema-nehirasel bencede bağlat canım çok şaşkınım prezervatiften hiç beklemezdim şoktayım yani
Oyku2019 Tosbikkkk bende baglattm ama adetim 5 gun gecikti.bagliykende hamile kalan oluyormus insallah oyle birsey olmamistir