Merve1531 Kızlar size özel bir sorum olacak henüz 3 aylık bir bebeğim var. Korunma yöntemi olarak yazz adında bir doğum kontrol hapı varmış yada herhangi biri neyse emzirdigim için sanırım her doğum kontrol hapını icemiyormusuz geri çekme artı doğum kontrol hapı şeklinde düşünuyorum tabiki öncesinde kadın doğuma muayene olucam ama böyle ilerleyen ve bir sorun yaşamayan var mı ? Şu kadar yıldır korunuyorum bununla bir şey olmadı henüz diyen ?
alparslanozyildiz Merve1531 zlynda diye bir hap kullandım kadın doğum doktoru verdi ve benim adet düzenimi komple bozdu yarın için spiral taktıracam şuan bana en korunaklı o geliyor 😂
Merve1531 gulten01 Ya evet ama onunla hamile kalan cokmus kanama çok oluyormuş adet dönemlerinde vs diye çok duydum bilemiyorum yaa
Prensesimmmasele Prensesin_Annesi_ kızım 2 yaşında çocuk düşünmüyorum şimdiye kadarda hep prezervatif ve geri çekilmeyle korundum çok şükür sıkıntı olmadı Ama ben sprial takmk istyorm sadce ağrıtıyormu diye merk ediyorum
seherazkkk Prensesin_Annesi_ Size bir şey sormak istiyorum ben bir ay önce adetliyken taktırdım on güne kadar uzadı şuan adet olmam gerekiyor olmadım sizde nasıl olmuştu taktırdıktan sonra
aysmezel alparslanozyildiz düzeninizi nasıl bozdu acaba adet görmediniz mi az mı gördünüz çok mu bende kullandım ve bıraktım maalesef o yüzden soruyorum
Sevgi_88 alparslanozyildiz ben taktırdım şuanda hamileyim bi etkisi yok iki taraflıda olması gerek korunmanın
bsrshtrk Merve1531 spiralle hamile kalmanız için spiralin kayması lazım. Yada takarken doktorun ottuturamaması lazım. Spiral taktırdıktan sonra en az 6 ay en çok 1 yılda bir kontrol ettirmek lazım. Eğer normalde de regliniz yoğun oluyorsa hormonlu spiral taktırabilirsiniz. En ucuz, en zararsız ve en güvenilir yöntem spiraldir.
adenit bal012 Merve1531 benim tam bir ay kanamam oldu ve sonuç çıkarttırdım her bünye kabul etmiyo bence
SedaaDemir bsrshtrk ben kırkım çıkar çıkmaz hormonlu spiral taktırdım regl dönemim yoğunda değildi doktorum diğer spraller tam korumuyo dedi hormonlu taktırdı. Tedirgin kaktırdım zaten. Taktıralı 20 gün oldu şimdiden 3 kg aldım ve yoğun bi kanamam var . Bakırlı spral de mi böyle yapıyor acaba ?
asafoksz Benim bebeğim de henüz iki aylık bende spiral taktırmak istiyorum da devlet hastaneleri 6 ay dolmadan takmıyormuş galiba saglikocaginda öyle söylediler bende kendi doktoruma gitmeyi dusunuyorum
hasmelad asafoksz benim doktorum hemen takabiliriz ama Adet gördükten sonra daha kolay oluyor Adet olunca en yoğun gününde gel dedi 2 aylık bebeğim Adet olmayı bekliyorum yani
B1elf Merve1531 hepsinde hamile kalma ihtimali var en rahatı spiral taktırmak hapı aksatma ihtimaliniz var 1 kere aksarsa 1 ayı etkiliyor.
gunesinayi0301 Merve1531 zlynda doğum kontrol hapıni icebilirsin ben emzirirken kullanıyorum spiral + hap olarak korunuyorum
mbctnnn gunesinayi0301 maşallah spriale guvenmeyip hap kullanan ilk defa görüyorum 🤣 hap hormonları bozmuyor degilmi benimde 40 cikicak korkuyorum hap kullanmayada
Hayrunnisakygsz gunesinayi0301 eczaneden reçetesiz alınıyor mu ve nasıl kullanılıyor bende spiral var artı yöntem istiyorum da? Yardımcı olabilir misiniz
Funki Benim de bebeğim 1 yaşında kondom kullaniyoruz, gayet rahat, iyi koruma sağlıyor ve hiçbir yan etkisi yok. Bence deneyin
Dlk55blt-rdvn Funki biz de kondom kullanıyoruz ama yine de korkuyorum ve adet olmama rağmen korkuyorum o derece içime işledi
Reyhan34 Funki bende 8 aydır prezervatif korunuyorum sadece şükür birşey olmadı inşallah ta olmaz korur ömürboyu