Denizezgi Mervebugra07 vsd, pdası vardı. Yama yöntemi ile kapatıldı. Kalp yetmezliğine ve akciğer tansiyonuna sebep oluyordu. Atlattık çok şükür. Sizede rabbim acil şifa versin
Mervebugra07 Denizezgi aselhusnabebek diye birisi post açmış canım vsd açık kalp ameliyatı ile ilgili bilgi istiyor bi bakabilir misin teşekkürler
Dogununannesi Mervebugra07 allahım evladınızı size bağışlasın inşallah anjioluk bir şey cıkmaz allah şifa versin inşallah canım
Mervebugra07 Dogununannesi amin anjio mecbur olması gerekiyormus sadece ne kadar geç olursa o kadar iyi olur dedi doktor 14 ocakta belli olcak insallah kalbi iyidir bir aciliyet yoktur Allah razı olsun dualarınızı kabul eylesin inşallah