Bebeğim 2 aylıkken bende devlete götürdüm bir kere , üfürüm duydu çocuk kardiyolojisine git dedi. Gittik üfürüm yok daha kötüsü var dedi ne diye sordum asimetrik septm dedi kalp kası hastalığı varmış ve iletim problemi varmış çeşitli illere hastanelere götürdük hep aynı şey söylendi. Her gittiğimiz doktor bizi aşar deyip başka yere yönlendirdi en son doktorun birisi İstanbul Amerikan hastanesine yönlendirdi şimdi orda dr Alpay çeliker var bir tek o yapabilirmiş ona gidiyoruz , benim oğlum 6 aylık ve anjio olması gerekiyor. Ancak doktor çok küçük olduğu icin riskli kalbine zarar verebiliriz dedi Allah korusun. 14 ocakta gideceğiz yemek borusundan girip kalbine bakacakmış eğer iyi durumdaysa anjio ertelenecek. Dua edin inşallah iyidir. Allahım bütün bebekleri korusun. İhmal etmeyin önemli olabiliyor. Ama Sakin olun belki masum bir üfürüktür bir ay sonra geçer belki de hiç bişey yoktur. Allah şifalar versin bizede dualarınızı bekliyorum ......