Nisakrkmz çok şükür şu an herşeyi birlikte yapıyoruz hep yanımdalar annelik hep vicdan bu gün aşırı moralim de bozuldu abartman günü yapıyoruz benim bir tanesi çok ağlıyor üst komşum dedikoducu bakamadığı mı dövdüğü mu falan ima etti her zaman böyle koysam 5 dk bakamazlar bir de insanlar benim anneliği mi eleştiriyor evladı ma huyu güzel değil falan diyor geldim baya ağladım eşim de kızdı niye ağzının payını vermedin diye insanlar çok yoruyor gelip bir nasılsın bir şeye ihtiyacın var ki demezler ama dedikodunu yaparlar