Tombikdonerartikcokpahali QueenMom__ Heymissbon TheMomm KarlukHan redizepol1 nehirsude0 aysegul_my almiramin superkahramanbiranne Nikita Meri-Mel hanımlar merhaba durumumuz şükür iyi. Detaylı yazamıyorum suan musaig değilim. Ama lütfen eğer çocuğunuz 34 derece ateşe gelirse gidin.
Winnithepooh Tombikdonerartikcokpahali geçmiş olsun bildihim benimde ideal ateş 36.4-36.8 arası 36.1 falan çıkıyor bazen terli iken alanımız hemen endişe ediyorum nedne diye Allah korusun pekte anlamam ama değerler değişti mi hemen giderim bende iyi veya kötü gidip sormak tedbir almak en iyisi tekrarı olmasın ins. Ama sebebi ne işe yazın merak ettim Allah yaşatmasın yaşayan olursa biz veya başkası bilgimiz olsun en azindan
nehirsude0 Tombikdonerartikcokpahali müsait olunca bizide bilgilendirirsin canım çok geçmiş olsun rabbim şifa versin
Orenda_ sahrabalam2 Şuan ben çocuğumu ölçtüm 35 çıktı.Bebeklerde kaç derecenin altı hipotermi oluyor🙄
sahrabalam2 Orenda_ 36,4 altı hipotermi değeri sayılır görümcem hemşire bana hep bu şekilde söyledi keza doktor da vücut ısısı koltuk altı ve popo ölçü!münde 36,4 altında çıkıyorsa getir diye
incinmissindedii Tombikdonerartikcokpahali canım 34.5 ateş doğru ölçülmemiştir koltuk altından ölçtüyseniz büyük ihtimal ya koltuk altı terlidir yada ateş ölçerler bozuk. Çünkü kafadan da 34.5 doğru Bi ölçüm olmuyo. Bebek hemşiresi söylemişti bana. Bende 34 çok düşük çokmu üşüyor demiştim. 34 doğru Bi ölçüm değil Allah korusun ölü insanların ateşi 34 çıkar demişti. Ya ateş ölçer yanlış yada koltuk altından ölçtüyseniz terli ise yanlış gösterir demişti
Yesimgulcakir Tombikdonerartikcokpahali oğlumda 35 olmuştu ateş düşürücü sonrası birden düştü çocuk buza döndü .klima falan zar zor isıttık çocuğu .Sonra doktora götürdük yaşına göre verdıgım halde o ateş düşürücüyü yarım ölçeğe indirdi çok düşük 35 olmaması lazım demişti
Deletedmom_89 Serap-asel Evet bana soracaksın profesör doktor. Bilmiş bilmiş gelmişsin burada insanları yanlış yönlendiriyorsun. Bir de cihaz bozuktur diye normal dedim diyorsun. Kafanda senaryoyu yazıp oynamışsın bir güzel. Ne kolay başlarının bebeklerinin sağlığıyla ilgili bol keseden atıp yanlış yönlendirmek değil mi?
Serap-asel Deletedmom_89 kım oymamıs sağlığıyla bi gıt klavye artıstı çok bılmıs hadı ıkıle saçmaladığın yeter bılgın varsa konuş başkalarının yorumlarından sanane bılgını syle geç kenara muhatabım sen deılsın byyyy