Deringorkem evet canım bugün kestik eşimle daha doğrusu kazıdık çünkü sadece üst bölümün dibi görünüyor diğer yerler bembeyaz kızım zaten beyaz tenli kafasındaki damarlar belli oldu iyice ama çok tatlı oldu 🤗 şükür ki keserken bir kaç kez benim hatam yüzünden ağlattım ama çok şükür bir saatte kestik bakalım ilerleyen günlerde nasıl uzayıp uzamadığını buradan yazacağım inşallah lülelüle saçları olur 🤗🤗