Prensesannesiyimmm uzulmeyin bu kadar ilk saclar zayiftir hep dokulur zaten kazitin .ben kazittim kizimi iyi guzel cikiyor yani , benim sacim gec uzar kizim da bana cekmis gec uzuyor ama yutmasindan iyidir .hem dokulmesi daha kotu cocuk yutar falan Allah korusun