livanurvealpinannesi61 obezik denilen şey bu kadar çabuk olunan ve bu kadar küçük kilolarla sağlanabilecek bir şey değil biliyorsunuz değil mi yani benim bebeğim şu anda 2:30 aylık ve 5,5 kg yani bu bebegimi obez yapmaz keza sizin bebeklerimiz de bu aylarda zayıf diye ileride obez olmayacağı anlamına da gelmiyor benim bebeğim bir öğünde 150 cc mama içiyorken şu anda mama değişikliği nedeniyle daha az içti için ben de normal beslendiği şeklin altında bir beslenme sağladığı için kilo alamaz ve bu düzenin değişmesi için ne yapmalıyım diye annelere sordum yani sizin algı sanırım kapalı ya da siz bebekleri zayıf olan annelersiniz ve bunu asla kilo aldırmaya çalışıp da yapamadığınız için kilolu bebeklerle alakalı anneleri en ufak bir sitem ettiğinde ya da kafalarında bir koş kuşku olduğunda ya 30 şükret moduna giriyorsunuz ben obez yapmaya çalışmıyorum biliyorsunuz ki bir anne olarak bunu çocuğuma yapmam bebeğimin normal beslenmesi dışında anormal bir duruma gelmesi beni tedirgin etti ve burada paylaştım sizi alakadar eden durum ne ki bu kadar çok şunu mu yapmaya çalışıyorsunuz bunu mu yapmaya çalışıyorsunuz diye bana gelip yorum yapıyorsunuz ben burada özgürce hür irademle bebeğim hakkında bir soru sordum bunu aşağılamak bunu aşağı indir yemek sizi düşmüyor siz bu durumu saçma buluyorsanız geçersiniz karşı tarafa bebeğiniz yedirmezsiniz aç bırakırsınız obez olmaz çocuğunuz