caylavyu anormal olan durum insanların kafalarına taktığı durumları gelip alay edermişcesine küçümsemeniz sizi alakadar eden bir durum ortada yokken konu hakkında bilir kişide aslında siz değilken haddinizden fazla bir şekilde yorum yapmanız,bu konuyla ilgilenip beni rahatlatabiliecek düşüncemi belkide değiştirebilecek insanlar varken sizin gibi yadırgama kelimeleri sarfeden bir insana açıkçası çok saygı duyamıyorum..
ve saçma bulduğunuz aslında çokta gocunmadığınız bir konu hakkında neden zaman harcıyorsunuz?
İlgi odağınız olan konularda yorum yapıp düşünce bildirmeniz sizin için daha değerli vakit harcama olabilir…