superkahramanbiranne Karansmmom ondan onda benim kız sürekli olur . bizde acile gittik parmakla üzerine bastır geçiyorsa isilik
Karansmmom superkahramanbiranne gencturk gencturk melekinci Ecem__ redizepol1 -_Esra_- Şuan böyle mesela uyuz olsa daha da artması gerekmezmi
benbiranneyim123 Karansmmom ay bizimkiyle aynı şu anda aynı durumdayız minik minik noktalar korkuyorum
Karansmmom benbiranneyim123 peki kaşıntı varmı mesela bugün bizimki baya sönmüş noktalar kirmiziligi gitmiş uçları kahverengi gibi olmus
benbiranneyim123 Karansmmom açınca biraz kasiyo dahada yok şimdi baktım bizimkide gitmis hiçbişey kalmamış bugün bezi değiştirecem bide öyle deniycem
benbiranneyim123 Karansmmom bende öyle saniyorum ama daha önce başıma gelmediği icin emin olamıyorum götürcem doktora ama önce gözlemlemek istiyorum artmaya devam ederse hemen gotururum
redizepol1 Karansmmom diğer resimde bayağı kırmızı ve yara şeklinde duruyor. Bunda da öyle bişey yok bence en iyisi doktor görmesi lazım
gencturk Karansmmom bazen hafif seyredebilir ama evet artmaması güzel demekki uyuz değil ama alerjik bi durumsa alerjenden uzak kaldığı içinde sönmüş olabilir tekrarlarsa sıkıntı olur siz doktora danışsanız daha doğru olur bilemedim
Karansmmom gencturk zaten alerjik bir bebek herşeye alerjisi var ama salginda olunca aklıma herşey geliyor