Karansmmom Kızlar dünden beri oğlum bezini değiştirirken sürekli karnını kaşıyor. Hep çizdi kendini. 2 gün önce çok terlemisti o yüzden isilemis olabilir mi yoksa başka birşey mi https://hizliresim.com/l514tiu
Ecem__ Karansmmom yakinlastirip baktim isilik degil canim..doktora gosterin isterseniz isilik daha cok kirmizi sivilce gibi minik minik oluyor..
gencturk Karansmmom uyuz olma ihtimali var gibi ama ellerinde ve ayaklarının altında bi değişiklik var mı?
Karansmmom -_Esra_- evet tırnakları uzundu kasirken çizdi kendini yarın da geçmezse pazartesi götürürüm cildiyeye
Karansmmom superkahramanbiranne gencturk gencturk melekinci Ecem__ redizepol1 -_Esra_- Şuan böyle mesela uyuz olsa daha da artması gerekmezmi
Karansmmom redizepol1 başka birşeyden korkuyorum ama evden neredeyse hiç çıkmıyoruz yarın da geçmezse pazartesi götüreceğim
Karansmmom melekinci kendisi tırnakları uzun olduğu için çizip kasitti ama sadece açınca kaşıyor kıyafeti üzerindeyken kasimiyor hic
Karansmmom gencturk bende ondan korktum ama sadece karnı, birde sadece bezini değiştirirken kasıyor kıyafetleri kapalı iken kasimiyor hic
Karansmmom superkahramanbiranne aklıma binbir türlü şey geldi. 2 gün önce çok terlemisti ondan olmuştur insAllah 🙏🏻
babu Karansmmom geçmiş olsun pembe ilaç var losyon öneririm aslında ama neden çocuğun vücudunda çizikler var
gencturk Karansmmom karından başlıyo genelde gece uykusundan bu ara çok sık ağlayıp kaşıma reflexi gösteriyorsa acil cildiye uzmanına gösterin gün içinde sizde temas sonrası ellerinizi sık sık temiz tutmaya çalışın geçmiş olsun
benbiranneyim123 Karansmmom ay bizimkiyle aynı şu anda aynı durumdayız minik minik noktalar korkuyorum
superkahramanbiranne Karansmmom ondan onda benim kız sürekli olur . bizde acile gittik parmakla üzerine bastır geçiyorsa isilik