BalliGunesimm Doktor korunmaya gerek yok demişti. Ama psikolojik olarak hazır değildim. 5-6 ay tercihen bekledim. 1 ay sonrasında hamile kalan arkadaşlarım var ama. Yani kesinlikle gebeliğe mani değil. Vücut sorunlu gördüğünü kendisi atıyor diye açıklamıştı doktorum.