Bende aynısını yaşadım kimyasal gebelik büyük ihtimalle. Ama çoğu kadın yaşıyor farkında olmadan, gebelik bile sayılmıyor hatta. Merak etmesin vücut daha sağlıklı olması için eleme yapıyor, inşallah kısa sürede tekrar hamile kalır ve sağlıklı bebeğe kavuşur🤲🏻