Fatma22 ben rahatsizdım boğazlarım falan kötüydü o sebeple gittim şüphelerim olduğunu o sebeple kafama göre ilaç alamadığımi söylemiştim geçen ay da kaset test yapmıştım ikinci çizgi silik çıktı emin olmak için gittim bazı sikayetlerim var ama gebelikte olabilir evde test yaptığımı söylemiştim kan yazdı hemen