Marianne bebitonunannesi_ ben de sizin gibi düşünüyorum. En mantıklı düşünce budur. Halı dokumayı, dikiş makinası kullanmayı, elden kumaş üzerine desen işlemeyi biliyorum. Resim çizerim arada. Şu an daha çok para kazandıran işler üzerine yoğunum.
maygirl bebitonunannesi_ malesf hic örgü el işi yeteneğim yok:/ zar zor bi arkadasimin yardimi ile 1 tane amigurumi bi oyuncak yapabildm şu yaşıma kadr okadarcık..
Ayazinannesiiiiii bebitonunannesi_ 40😁 yakın zamanda ehliyetimi yapmayı düşünüyorum. Bir enstrüman çalabilmeyi de çok isterdim ama okumak gibi o da yarım kaldı
senaelif bebitonunannesi_ garip bir kültür anlayışı kendinizi ne kadar geliştirdiniz olsaydı testin adı daha mantıklı olurdu