Marianne bilmek guzeldir:) hayatim boyunca hep bişiler üzerine çalışmayı öğrenmeyi sevmişimdir.Benim için kültür bilmektir çok yönlü olmaktır ,evde örgü örerken aynı zamanda bir dr,avukat,meslek sahibi olmaktır ,her yönden kendini geliştirmek hep öğrenmektir .Benim bakış açım anlayışım bu yani.Hayat ,şartlar daha olanaklı olsaydı benim için daha farklı olurdu,çabucak öğrenecek bir zekam var .Tabi kendimi daha da geliştirecem inşallah