Baharbicen SelinE aynen ya benimde ayni 4.5 aylik bebegim var sezeryanla oldum bebek kipriyor gibi oluyor 😀
1anne34 SelinE Bir sene olucak bi hafta sonra bende aynısı oluyor korkumdan doktora gitmiyordum 🙄 demek ki normal hepimizde olduğuna göre
SelinE 1anne34 aynen öyle valla bi şüphem yok hamilelik falan ama Allah’ın işi herşey olabiliyo ama değildir heralde bu kadar kişi de oluyosa aynen vardır bişeyi
Aass SelinE ay benimde oluyo bu ara 4buçuk ay oldu sezaryen doğum yapalı yalnız olmadığıma sevindim ödüm koptu noluyo diye😂
Klkn06 @acemianne__ SelinE evet gittim bugün sordum doğumdan sonra çok normal dedi gülümsedi açıklama yapmadı maalesef 😃 en azından normal olduğunu öğrenebilmiş olduk😂😂
Pamugumoglummm Yaaa yni sey bnde de oluyor ocakta 1 sene olcak sezeryan dogm yaptim kendi kndime diodum eyvah sanki hamileymde bebek kipirdamasi gbi korkuyordum valla demekki normalmis ama neden oluyor acep
Sarekuzu_19 SelinE Ya sezaryen değil 6 ay önce normal doğum yaptım ama bendede oluyor bi kaç aydır sanki bebek varmış gibi doktorada gidemedim fırsat vulup
Sldalpy Klkn06 benimde 3 buçuk ay oldu normal Doğum 2 haftadır bebeğimin ilk zamanlarda hareketlerini hissettiğim gibi pıt pıt seğirme oluyor ürkütücü 🤷🏻♀️
Sehers SelinE ben doğum yapalı 3,5 yıl oldu bende de çok sık oluyor bu durum aynen bebek hareketi gibi
SelinE Sehers ne kadar çok kişi de oluyomuş ya aynen dediğiniz gibi bebek hareketi resmen dün vardı ama bugün hiç olmadı mesela kesiliyor birden
Sehers SelinE aynen bazen akşama kdr sürüyor benim de bazen hiç olmuyor bağırsak hareketleri heralde ya başka bı açıklama gelmiyor aklıma