SelinE İki gündür ara ara karnımın üst sol tarafında seğirme gibi pıt pıt bişeyler oluyo böyle bişey yaşayan var mı sezeryan doğum yaptım ama 1 sene olcsk nerdeyse
Misskokulum SelinE ayy vallahi post açacaktım bende de aynen öyle oluyor 2 buçuk ay oldu sezeryan doğum yaptım ara ara böyle pit pit atıyor ödüm kopuyor bebek hareketi gibi çok farklı bi his çözemedim gitti🤷🏻♀️
wafflee_42 SelinE ayniii bende de var o yaaa. Ama geçenlerde test yaptırdım. Hamilelikle alakası yok 🙏😄
Baharbicen SelinE aynen ya benimde ayni 4.5 aylik bebegim var sezeryanla oldum bebek kipriyor gibi oluyor 😀
1anne34 SelinE Bir sene olucak bi hafta sonra bende aynısı oluyor korkumdan doktora gitmiyordum 🙄 demek ki normal hepimizde olduğuna göre
ozgeolmez25 Bende sezeryan oldum arada bana da oluyor sanki hamileymisimde bebek hareket ediyormus gibi oluyor ama bilmiyorum nedenini 8 ay oldu benimde
SelinE ozgeolmez25 evet aynen öyle yeni başladı bende de üst Kısım bi de alt Rahime yakın yer de değil ama bilemedim 🤷🏻♀️
SelinE Misskokulum benden birileri olması ne güzel 🙈 valla sinirsel bişey mi dicem nasıl bişey anlamadım
Klkn06 Misskokulum 3 buçuk ay önce normal doğum yaptım bende de oluyor sebebini ben de çok merak ediyorum
SelinE Misskokulum sizin yine yeni sayılır belki sezeryanla ilgili olabilir organlar toparlanıyo falan o yüzden olabilir sizde
Misskokulum SelinE Klkn06 yanı sinirsel olsaydi normal doğum yapan arkadaşta olmazdı ama sanırım rahim kendini toparlıyor ondan olabilir ben bi Google’a bakıp geliyorum 😂😂
Sldalpy Klkn06 benimde 3 buçuk ay oldu normal Doğum 2 haftadır bebeğimin ilk zamanlarda hareketlerini hissettiğim gibi pıt pıt seğirme oluyor ürkütücü 🤷🏻♀️
SelinE Misskokulum ben orda bişey bulamadım ya hamilelik belirtisi bile diyen var ama inşallah değildir 🤷🏻♀️
wafflee_42 Yakında doktora gidecek olan anne Yokmu ya ? Hepimizin adına bunu bi sorsa çok hayır işlemiş olur aslında 😆