Korka korka yaptırdıgım ası,ılkı ateslı gectı ama 2.ve 3.gayet normaldi çok sukur sonuncusunu dun yaptırdım,asırı korkuyordum ozellıkle kolundan yaptı yurumeye basladıgı için daha rahat oldu,içini ferah tut herkes de farklı oluyor tepkıler,burda yazılanları okuyup korkutmustum kendımı,5 li karma daha fena oldu