emelina Kizlar bugun bexsero asimizin ilkini olduk ates ve huzursuzluk yapma ihtimali cok yuksekmis.Asiyi olanlar neler yasadiniz destek olurmusunuz
hndathn emelina ilk doz bişey yapmadı ama 2. Doz baya bir etkiledi kusma ateş hastanelik oldu kızım şükür 3. Gün düzeldi
KKuboss emelina 3. Ayda olmuştuk rota ile beraber ateş (38i pek aşmamıştı) huysuzluk çok yapmıştı çok ağlamıştı kızım sabaha karşı calpol vermiştim bir çk sakinleşip anca uyumuştu ama Sonra sıkıntı olmadı şükür. Her bebek aynı olmuyor o yüzden endişe etmeyin
Themom_ emelina bizim 39 olmustu ilk dozunda 8-9 saat bi ateş aralığı olmuştu sonrasında bitti 4 saatte 1 calpol vermiştim gece ılık duş aldırmıştım. Dozda 1 kere ateşlendi bi daha da ateşi olmadı çok şükür.
Semaipekberber Ateş olmadı ancak huzursuzluk ve bacaklarında aşırı bir ağrı oldu üstüne basamadı 8 saat kadar hep oturdu, ki aşırı hareketli bir bebektir. Geçmiş olsun
emelina Themom_ sifa olsun bebislerimize ama iste insan en ufak birseyde panik oluyor hep iyi olsunlar istiyor.İnsallah bizde hafif atlatiriz
Grimor88 Yanlış hatirlamiyosam 2. Dozu cook hafif ates ve huzursuzluk yapmıştı ates için degilde huzursuzluk icin bir çay kaşığı kalpol vermistim geçmişti 3 doz oldu 3 doz daha var. Bitmiyor 🥲
emelina Grimor88 malesef bitmiyor asilar ama iste hepsi onlarin sagligi icin yeter ki hep iyi olsunlar insallah🙏🏻🧿
Noname987 emelina ilk dozu 3 aylıkken olduk çok kötü oldu ateş düşmedi hastanelik olduk 3 gün falan sürdü huzursuzluğu ateşi de fitillerle düşürdük şimdi 2. Dozu geliyor aşırı korkuyorum
emelina Noname987 cok gecmis olsun insallah birdaha bu sekilde yasamazsiniz bakalim hayirlisi ile bizimde guzel gecer