425307 2 ay 22 günlük şuan geçen hafta gitmiştik 5,700 çıkmıştı tartı da 5,400/500 civarı diyebiliriz demişti hemşire. 2 hastalık atlattı influenza ve rota abisinden bulaştı hep ona da okuldan. Bana da hep az almış gibi geliyor ama Dr çok iyi olduğunu söyledi tabi ben oğlumla kıyaslıyorum her ay en az 2 kilo alıyordu çünkü. Kızım hızlı ve kısa emiyor doğum kilosu da düşüktü tabi 2,840