ebebe 425307 biz de 4 ayligiz hep kısa emiyor. Önemli olan doğum kilosu 6 ayına doğru ikiye katlayacak gibiyse sorun yok. 3 aylikken 5800 dük boyu uzun diye bana hep zayıf geliyordu bebeğim ama doktor gayet iyi sorun yok dedi. Hemşirelere bakma sen.
hiralies 425307 3 ayligiz kilosu iyi ama bu 3. Aya gorimce cocuga birseyler oldu emmiyor dogdu düzgün saga sola bakiyor
425307 01012024 benim kızım doğdu doğalı çok kısa emiyor ve kilosuda düşük ne yapacağımı sasirdim manada içmiyor
01012024 425307 yeğnim 3 ayda 5 500 dü doktoru kontrolde daha fazla aldırma kilo falan demişti yani sizin aslında öyleyse normal gibi ama bilemedim
Umutoglum 425307 benim oğlum da az emmeye başladı ama bence sizin bebegin kilosu iyi bence benimki 4 aylıkken 5.800 dü ona bile iyi demisti hemsire
Mirmir_ 425307 kilosu az değil gayet iyi aslında belki kısa emmesinin sebebi daha hızlı boşaltıyordur memeni kimi bebek kısa emer ama daha hızlı emdeği içindir doyuyordur o
425307 01012024 Bizim ebenizde zayıf dedi çok üzüldüm piskolojim bozuldu acaba kısa emiyod bu yüzden mi kilo almasi dedim
425307 Mirmir_ birde göğüslerim sürekli yumuşak acaba sutmu yok ben bı ara tahatsizlandim hastanede kalmak zorunda kaldım emziremedim bu yüzden ondan sonra göğüslerim sürekli yumuşaktı