Caglab sonra başınıza birşey gelince de çocuk var durumun yok kime gitsem diye geziniyorsunuz. Bende 6 aylıkken çalışmaya başladım şuan çocuğum 1.5 yaşında boşanıyorum ve elime bebeği alıp ben ne yapcam nereye gidicem nasıl yaşayacağım demedim. İyi maaş alıyorum bebeğim özel hastaneye de gidiyor tüm özel aşılarını da oldu oyun gruplarına katılıyor en iyisini yiyor en iyisini giyiyor, haftada 3 er 4 er defa köfte balık yer bal pekmez mamasina katılır haftada yarım kilo fındık badem ceviz karışımı biter. İstemediği kadar oyuncağı arabası bisikleti herşeyi 4 4 lük okula da başlasa iyi bir koleje gider. Bunları ona tek başıma sağlayabildiğim ve kimseye muhtaç olmadığım için hiç pişman değilim tatile fln da gitmiyorum daha fazla maaş almak ve daha iyisini yaşamak için çalışıyorum yeri geliyor gece saat 2 lere 3 kere kadar. Evde oturup çocuk bakıyorum diyende benim yaptığım işin yarısını yapmıyor.