Seymau Merhaba kızlar 6 aylık oğlum işe başlamam kazım ama bırakmak çok zor geliyor evden çalışan varmı İş önerisi yada benim durumumda olup çalışan varmı
Suhedalm Seymau işe başlamam kazım ama bırakmak çok zor geliyor Aynı postu bende açmıştım ama linç yemiştim, bebeğini bırakıp çalışan anneleri kötülemişim ezmeye çalışmışım, kusura bakmayın sinirlerim bozuldu yine🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Biranne2022 Seymau Ben dogumdan once 4 gun calisiyordum. Izinden sonra ise donmekte cok zorlandim ve 2 gune dusurdum. Sonradan is ile anlastim 2 gun ise gidiyorum ve 1 gunde evden calisiyorum. Ama evden calistigim gun anneme gidiyorum yoksa zor.
ledaaanrr Seymau bende düşünüyorum kuzum 9 aylık ama yetişemezsem kızımı ıhmal edersem diye korkuyorum
KKuboss Ben editörüm kızım 6 aylık genelde evden iş alıyorum çevrem olduğu için. Yazmaktan anlarsanız içerik yazarlığı olabilir uğraşıp kendinizi deneyebilirsiniz. Instagramda contentbus hesabı bu konuda yol gösterici inceleyebilirsiniz.
Yasemin158 Hayalperest_07 canim telefon da anket yapıyorsun evinde otomatik aramayla cagri düşüyor bilgisayarına şu aralar seçim anketi var ve millet yapmak istiyor. Oturduğun yerle alakalı bi durum yok iki hafta da para yatıyor ve günde 800 tl kazanan var 80 anket yaparak ben geçen gün 40 tane yaptım 400 tl aldim
esilam1 Yasemin158 bilgi alabilir miyim nerden başvuru yapıyoruz. Telefonla arayanlara mi dönüş yapılıyor sistem nasıl işliyor
Yasemin158 Birdurummuvar öğlen 1 bucuk gibi oturdum arada çocuğuma baktım felan kalktm aksm 6 da kapattım herhalde herkesin performansı farklı