nescafebagimlisi çok geçmiş olsun 😊ay işte çocuklarda çok sıkıntı ya madem o kadar kötüydü sabah gittiğiniz neden bir ilaçla buharla gönderdi de bizde geçen sene de olmuştu cildinde egzama vardı doktor alerjik demişti yazın rahattık şimdi yine çok kötü oldu cildi hırıltısı büyük ihtimalle yine ondandır