sakinol66 Önce sabah götürdük bronşit dedi ilaç ve buhar verdi gönderdi , akşam cocuk yürümeyi bile bıraktı halsizlikten nefes alamadı gece acile koştuk doktor dedi bu cocugun durumu cok kötü yoğun bakıma alabiliriz dedi ben şok oldum zaten daha sonra yatış verdi hemen 4 gün kaldık daha tutacaktı ama baya toparladı evde de nebü olunca dedik biz evde devam edelim uygun gördü bugün çıkarttı salı kontrole gelin düzelmediyse tekrar yatırırız dedi 🫠